2016年6月30日 星期四

<夏日精選> 德國名牌 Freds Swim Academy 之Swim Trainer Classic 學習游泳圈 (紅/ 橙色)



夏天緊係去遊水啦..出面有五花八門卡通既水泡,不過講安全,緊係老字號swim trainer。安全設計俾小朋友游水絕對放心。
經典款 (紅色 – 6月至4歲,18-40 lbs) 早期熟悉水性,以最強的浮力成功學習游泳基礎。
進階款 (橘色- 2歲至6歲, 33-65 lbs) 提供較小的浮力幫助小朋友學習正確的手腳運動協調。

小朋友可以透過玩耍的方式,手仔可以自由自在的在水中玩玩具,腳仔就幫助他們自己向前游動,非常安全地和水建立起正面關係。
設計安全,有二重扣,小朋友唔怕游游下唔見左水泡之餘,亦訓練佢地以最正確姿態學習游泳。雖然於中國製造但由德國驗證,以及通過德國TUV與經濟部標準檢 驗局安全測試認證。佢既設計亦獲得許弘多獎項,就連奧運世界游泳紀錄保持者Frankziska van Almsick對Swimtrainer都贊不絕口。

SST價:
紅色: $250;
橙色: $280
需訂貨,約7月中到, 包順豐站取。

訂購程序:
1. 以上價錢已包郵 (平郵涉及失件風險,請買家自行考慮),有興趣請先於POST下留言方便統計及PM我們。
2. 若需要安排掛號,需付加15元掛號費用。
3. 亦可安排用順豐出貨,但需要額外收費。
4. 所有貨品只留貨3日,請買家盡快確定以作付款安排。

沒有留言:

張貼留言