2016年5月4日 星期三

<韓國空運> Bikit Guard防蚊扣 - 現貨



全城至hit韓國製造防蚊扣,Running Man哈哈都有用!

大人小孩都適用~夾在帽子、衫䄂、鞋帶、袋、褲腳,出外郊遊無有怕!仲可以放係BB床邊、辦公桌上、床頭櫃、客廳、廁所..…任何有蚊子出沒的地方都可以放一粒!採用天然環保香茅精油,d 蚊就最驚依d味道。


可以連用兩個月,想再噤用d?每次用完放番入packing袋就可以用耐d, d 味冇咁易走哂。未開封可保存5年, 有限日期至2020年
立即同一般只能用幾個鐘的防蚊貼say bye bye吧!
SST價:$58/2個 (包平郵)
款式隨機抽樣,重約6g/個
保存方法:請放置在陰涼乾燥處,避免陽光直射,開封後若無使用,請放置回本夾鏈袋中保存。

注意事項:
1.外用品請勿吞食,使用後若有過敏請即刻停止使用。
2.請勿放置於幼兒可以任意取得之處。

訂購程序:
1. 以上價錢已包郵 (平郵涉及失件風險,請買家自行考慮), 請登入 facebook, 在POST留言方便統計及 PM 我們 https://www.facebook.com/seedsprouttree/?fref=ts 
電郵:seedsprouttree@gmail.com
2. 若需要安排掛號,需付加15元掛號費用。
3. 亦可安排用順豐出貨,但需要額外收費。
4. 所有貨品只留貨3日,請買家盡快確定以作付款安排。

沒有留言:

張貼留言