2016年5月1日 星期日

SST母親節大大大抽獎

下星期日就係母親節啦🎊 首先, 預祝我地既靚媽, 母親節快樂呀~~~😘 呢個母親節對小店媽媽黎講真係別具意義, 係我地第一次同各位靚媽一齊渡過呀! 😊
小店由開業至今識到好多好叻叻👍🏻既靚媽, 同埋好多謝大家既支持, 係時候兌現我地之前既承諾, 响呢次大抽獎送出一個韓國Chef Topf 玫瑰鍋 La Rose 24cm CR, 特別版 - 紅色 (價值$900)~~~ 最新架,好多地方都未有得賣!!!
⋯⋯
📢 大抽獎玩法: TAG滿6位朋友可以參加抽獎

**記著要做齊以下步驟**
1. 登入facebook, 先讚好及分享我們 “Seed, Sprout, Tree” 專頁;
2. Like & Share呢個Post係你Timeline (Share必須設定為"Public/公開");
3.係呢個post上留言 "祝各位靚媽同SST母親節快樂" 並tag 6位朋友.
截止時間:5月5日 11p.m.
得獎名單:5月6日 公佈

沒有留言:

張貼留言